INFORMACJA DOTYCZĄCA ROZPORZĄDZENIA RODO

Szanowni Państwo,

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), przekazujemy informacje o tym, w jaki sposób firma REHA–TIME sp. z o.o., ul. Wolnica 7/8/48, 61-746 Poznań, przetwarza Państwa dane osobowe.

1. Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest REHA–TIME sp. z o.o., ul. Wolnica 7/8/48, 61-746 Poznań. Przetwarzane kategorie danych osobowych to informacje, które pochodzą bezpośrednio od Państwa lub zostały nam przekazane w Państwa imieniu.

2. Cele i podstawa przetwarzania danych

Państwa dane osobowe przetwarzane są w szczególności w celu:

  • nawiązania i utrzymania relacji związanych ze świadczeniem usług medycznych i rehabilitacyjnych,
  • realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (m.in. przepisów o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych),
  • prowadzenia dokumentacji medycznej i rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia,
  • kontaktowania się z Państwem w sprawach związanych z umówionymi wizytami (telefonicznie, SMS, e-mail),
  • prowadzenia marketingu bezpośredniego naszych usług – na podstawie udzielonej zgody.

Podstawą prawną przetwarzania danych są w szczególności art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO (wykonanie umowy, obowiązek prawny, prawnie uzasadniony interes administratora) oraz – w zakresie marketingu i dodatkowej komunikacji – art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą). W przypadku danych dotyczących zdrowia podstawą jest również art. 9 ust. 2 RODO.

3. Odbiorcy danych i podmioty przetwarzające

Odbiorcami Państwa danych osobowych są upoważnieni pracownicy i współpracownicy REHA–TIME sp. z o.o. oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz, w szczególności:

  • podmioty wykonujące badania laboratoryjne,
  • podmioty zewnętrzne obsługujące systemy informatyczne i medyczne (m.in. NFZ, Kamsoft),
  • inne podmioty, którym przekazanie danych wynika z obowiązujących przepisów prawa.

Dane mogą być przetwarzane zarówno w sposób ręczny, jak i zautomatyzowany, w ramach systemów używanych do obsługi pacjentów oraz w celach statystycznych.

4. Zakres przetwarzanych danych

W zależności od rodzaju świadczonych usług możemy przetwarzać w szczególności następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • płeć,
  • data urodzenia,
  • adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail,
  • PESEL,
  • informacje dotyczące miejsca pracy, adresu i telefonu,
  • dane medyczne niezbędne do udzielenia świadczeń zdrowotnych.

5. Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo sprostowania (poprawiania) danych,
  • prawo żądania usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) w przypadkach określonych w art. 17 RODO,
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach określonych w art. 21 RODO,
  • prawo do przenoszenia danych przekazanych administratorowi – w zakresie określonym w art. 20 RODO,
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem),
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

6. Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi dokumentacji medycznej, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – do czasu jej wycofania. Po upływie tych okresów dane mogą być przetwarzane wyłącznie w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – przez czas ich przedawnienia.

7. Zabezpieczenia danych

Stosujemy środki organizacyjne, techniczne i fizyczne zapewniające poziom bezpieczeństwa odpowiedni do ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych. Chronimy dane przed ich utratą, kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem lub modyfikacją, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

8. Ujawnianie danych

Co do zasady nie sprzedajemy, nie udostępniamy i nie przekazujemy Państwa danych innym podmiotom, chyba że obowiązek ich udostępnienia wynika z przepisów prawa lub dane są niezbędne do realizacji usług na Państwa rzecz w wyżej wskazanych celach.

9. Komunikacja marketingowa

Państwa dane osobowe mogą być wykorzystywane do przesyłania informacji reklamowych lub promocyjnych (oferowanych usługach, nowościach, promocjach) wyłącznie na podstawie udzielonej zgody. Jeżeli nie chcą Państwo otrzymywać takich informacji, prosimy o przesłanie wiadomości na adres gabinet@reha-time.pl. Wówczas Państwa dane zostaną usunięte z listy mailingowej, a komunikacja marketingowa zostanie zablokowana.

10. Kontakt z administratorem

Administratorem bazy danych jest:
REHA–TIME sp. z o.o.
ul. Wolnica 7/8/48, 61-746 Poznań
e-mail: gabinet@reha-time.pl

W celu skorzystania z przysługujących Państwu praw, w tym w szczególności w zakresie sprostowania lub usunięcia danych, prosimy o kontakt z nami pod powyższym adresem pocztowym lub drogą mailową.

×

Make an appointment and we’ll contact you.